Hírlevél feliratkozás

Megrendelés, számlázás

Vér H. Cecília

Tel.: 06/20-463-7400

  

Hotline/terméktámogatás

Vér H. Cecília 

Tel.: 06/20-463-7400

 

Nyitvatartás

Hétfőtől péntekig 8:30-17:00

Szombaton és Vasárnap zárva

Cím, elérhetőség

Maróti Könyvkereskedés Kft.

1205 Budapest XX.
Nagykőrösi út 91.

Autodata belépés
Facebook
Legújabb frissítések
Autodata D&R Demo

Új vásárlók

Autodata szoftvert vásárlók számára

 

Kedves Partnereink!

Köszönjük, hogy Autodata terméket vásárol tőlünk. Biztosíthatjuk Önt, hogy bármelyik termékünket választotta jól választott. Ha mégis bizonytalan, tisztelettel várjuk kérdéseit. Az Autodata fő termékei ma már online elérhetőek a nap minden percében, és ez a gyors hozzáférést is megkönnyíti.

 

1. Megrendelés

A web-áruházban található termékek azonnal megrendelhetőek ill. megvásárolhatóak. A megrendelés történhet személyesen, telefonon (1 285-6608, 06 20/463-8833) e-mailben vagy a webáruház felületén keresztül is.

Az Autodata Online termékek fizetése lehet egyösszegű ill. havi díjfizetéses konstrukció is.

A legkomplexebb Autodata termék (Autodata D&R - Diagnosztika és Javítás) esetén a magas díjtétel miatt lehetőséget biztosítunk partnereinknek a havi díjfizetési konstrukció igénylésére is.

Ennek keretein belül egy felhasználói szerződés kerül aláírásra, melyben a leendő partner vállalja, hogy 12 hónapon keresztül havi részletekben téríti meg az előfizetés díját. A havidíjas konstrukció esetén egyéni, személyre szabott ajánlatot adunk ügyfeleinknek. A részletekért érdeklődjön megadott elérhetőségeinken.

 

2. A termék átvételi módja

 

Személyes átvétel

Termékeink megvásárolhatók személyesen üzletünkben bármely hétköznap 8:30-17:00 között. A termék vételárának kiegyenlítése után készpénzes számlát állítunk ki a vásárolt előfizetésről, eredetiségi tanúsítványt töltünk ki a termék licencidő lejáratának figyelembe vételével, illetve használati útmutatót adunk a program használatának megkönnyítése érdekében.

A termék vételárának kézhez vétele után a felhasználói fiók létrehozását kezdeményezzük az Autodata ügyfélszolgálatán, és Ön 24 órán belül megkapja tőlünk a belépéshez szükséges azonosítókat és megkezdheti a munkát az Autodata adatbázissal.

 

Egyéb átvételi és fizetési lehetőségek

Az Online termékek esetén szállítási díjat nem számolunk fel, azonban mivel a kiállított számla eredeti példánya mellett személyre szabott eredetiségi tanúsítványt, segédletet és marketing anyagokat tartalmazó csomagot el kell juttatnunk partnereink részére, ezt a Sprinter kiszállítás útján tudjuk megtenni ennek összege 1210 Ft + Áfa.

 

Átutalásos fizetés

A leggyakoribb fizetés az átutalás. Ebben az eseten a megrendelés után átutalásos számlát állítunk ki az kiválasztott termékről, melyet előleg számlaként e-mailben is megküldünk a használatba vétel felgyorsítása érdekében. Amint a számla kiegyenlítése megtörtént és az utalás a bankszámlánkon jóváírásra került, a felhasználói fiók létrehozását kezdeményezzük az Autodata ügyfélszolgálatán, mely 24 órán belül elkészül és rendelkezésre áll.

Ebben az esetben Ön 24 órán belül megkapja tőlünk a belépéshez szükséges azonosítókat és megkezdheti a munkát az Autodata adatbázissal.

Ebben az esetben is természetesen megkapja tőlünk az Autodata csomagot, amelyben az eredeti számla, személyre szabott eredetiségi tanúsítvány, segédlet és marketing anyagok vannak.

 

Utánvétes csomagküldés

A termék vételárának kiegyenlítése megvalósulhat utánvételes csomag szállítással is pl . KAB CD. Ebben az esetben is csomagot állítunk össze (számla, felhasználói adatok, belépési azonosítók, használati útmutató, elérhetőségek, egyéb marketing anyagok) melynek bruttó átvételi értéke a termék előfizetési díja, plusz az utánvét összege.

A csomag átvételével az éves előfizetési díj térítésre kerül.

 

Autodata megújítások

A KAB CD kivételével (mely előfizetési ideje minden év május 31-én lejár) minden termékünk éves licensz periódusú, az előfizetés megkezdésének napjától számított egy éves előfizetési időtartammal rendelkezik.

A lincesz időtartam utolsó hónapjában a program minden belépésnél figyelmeztető üzenetben hívja fel figyelmét arra, hogy adott nap van hátra az előfizetésből, célszerű minél előbb intézkedni a licensz meghosszabbításáról.

Azzal, hogy nem a lejárat előtt pár nappal kerül igénylésre a meghosszabbítás, hanem akár egy vagy két hónappal előbb, nem veszik el idő a hátralévő licensz időből, mivel az fix 12 hónap, és attól a naptól indul, hogy az előfizetés rendelkezésre állásáról értesítjük partnerünket.

Tehát ez alapján nem célszerű az utolsó napig várni a megújítás igénylésével, mivel ez eshet hétvégére vagy munkaszüneti napra is, illetve a meghosszabbítás esetenként elhúzódhat, így emiatt az utolsó pillanatra hagyott megújítás kapcsán a szolgáltatás folyamatossága nem minden esetben garantált, így javasoljuk, hogy a lejárati idő vége előtt legkésőbb két héttel jelezze nálunk meghosszabbítási igényét.

A meghosszabbítási igény személyesen, telefonon és e-mailben is benyújtható, feltételei megegyeznek az új termék vásárlásánál életben lévő kondíciókkal.