Gyakran ismételt kérdések

Mire lesz szükségem, hogy elérjem az Autodata Online-t?

  • Egy számítástechnikai eszközre melyen futtatható internetes böngésző. (A szoftver Google Chrome-ra van optimalizálva, de más böngésző is használható) - Figyelem: Használja a böngésző verzió legfrissebbikét!
  • Stabil, gyors internetelérésre.

Hány felhasználó lehet bejelentkezve egy időben?

  • Annyi, amennyi az előfizetési szerződésében szerepel.

Miért kaptam "Túllépte a megengedhető felhasználók számát" üzenetet?

  • A szerződésben szereplőtől eltérően több felhasználó próbált bejelentkezni a szoftverbe.

Miért kaptam "Érvénytelen IP cím" üzenetet?

  • Ha ön igényelte az IP cím figyelést akkor az ön által megadott IP címtől eltérő címről próbálnak bejelentkezni  a szoftverbe.

Lefagy a program a modell kiválasztásakor. Miért? 

  • Próbáljon meg a böngészőjében Gyorsítótárat (cache) üríteni ez okozhatja a problémát.

Miért nem tudok nyomtatni a programból?

  • Az Autodata szoftver böngésző oldali nyomtatást használ. Kérjük ellenőrizze a beállításokat. (Megfelelő nyomtató van-e kiválasztva...stb)

Megrendelés, számlázás

Maróti Jozefina
Tel.: 06/30-523-1179

 

Hotline/terméktámogatás

MarótiJozefina

Tel.: 06/30-523-1179

 

Nyitvatartás

Hétfőtől péntekig 8:30-17:00

Szombaton és Vasárnap zárva

Cím, elérhetőség

Maróti Kft.

1205 Budapest XX.

Nagykőrösi út 91.

Autodata belépés