Megtörtént esetek

1. Eset (autószerelő vállalkozás, Budapest)

Néhány évvel ezelőtt Gábor belebonyolódott egy Landcruiser elektromos hibájába. A gépjármű tulajdonosa kérte őt, hogy autója délután 16 órára legyen kész.

Gábor reggel 10-kor neki is állt a hibafeltárásnak. A probléma azonban nem volt egyszerű, így hamar rá kellett jönnie, hogy szüksége lesz egy részletes elektromos kapcsolási rajzra is. Felhívta a szomszéd vállalkozásnál barátját, de ő most nem tudott segíteni, ezért elkezdett Landcruiser elektromos kapcsolási rajzok után kutatni az interneten, de nem járt sikerrel. Gábor egyre nyugtalanabb lett: folytatta a keresést a neten, felhívta az összes ismerősét, de továbbra sem járt sikerrel. A hibafeltárás megkezdése óta már két óra eltelt, és még mindig nem volt elegendő információja a jármű megjavításához.

Ekkor eszébe jutott, hogy felhívja a Maróti Kft.-ét, hogy megkérdezze, az általuk forgalmazott Autodata szoftver tartalmazza-e a számára fontos információkat, kapcsolási rajzokat. A Maróti Kft. Autodata helpdesk munkatársa megerősítette, hogy természetesen a szükséges információk rendelkezésre állnak.

Gábor azonnal megvásárolta a hozzáférési jogot az Autodata magyar nyelvű adatbázishoz. Belépett, rákeresett az autóra, és letöltötte a Landcruiser kapcsolási rajzát. A problémát sikerrel diagnosztizálta, az autót megjavította és időben átadta az ügyfélnek.

„Ma már el sem tudom képzelni, hogy hogyan lehet egy műhelyt üzemeltetni Autodata Online hozzáférés nélkül. Azokat az autókat, melyeket nem tudtunk annak idején megjavítani, ma már gond nélkül javítjuk.”

F.Gábor

2. Eset (autószerelő egyéni vállalkozás, Győr)

Tamás, aki egyben tulajdonosa és egyetlen autószerelője nem túl nagy vállalkozásának, mindent maga csinál segítség nélkül. Nagyon sok a munkája, ügyfelei hűségesek hozzá, mert munkáját mindig szakszerűen végzi.

Az idő szerepe

Ez az üzleti modell megerősítette Tamásban, hogy az idő bizony pénz. Ha nem tudna hozzáférni az Autodata szoftver információihoz, a legkisebb javítási munka is gondot jelenthetne. A munkái feltorlódnának és elveszíthetné ügyfelei bizalmát is.

A műszaki információk létszükséglete

Mivel Tamás 2005 óta előfizetője a Maróti Kft. által forgalmazott Autodata adatbázisoknak, soha nem volt problémája, hiszen a műszaki információk számára könnyen elérhetőek. Minden árajánlaton, számlán, amit Tamás kiállít az ügyfeleinek egy csekély összeg, mindössze 400 Ft szerepel a műszaki információk, adatok megtérítéséért. Így ellensúlyozza az Autodata adatbázis éves előfizetési költségét.

Ha nem férne hozzá az Autodata adatbázis információihoz, akkor az interneten való keresgélés, a telefonálgatások jelentős időt és pénzt emésztenének fel, amit ugye nem számlázhat ki ügyfeleinek egy 4500 Ft-os rezsi-óradíj mellett. Ezt a helyzetet ügyfelei megértették és támogatják, mindannyian korrekt dolognak tartják.

„ Ez egy win-win helyzet mind a magam, mind az ügyfelek számára, még nem fordult elő, hogy valaki megreklamálta volna ezt a dolgot.”

A másik legfontosabb, hogy Tamás az általa lehívott, és kinyomtatott adatokat a számlához tűzi és úgy adja át az ügyfélnek. Segítve ezzel azt, hogy az ügyfél megértse a hibát, és, hogy milyen fontos a műszaki információk elérhetősége.

H.Tamás

Megrendelés, számlázás

Maróti Jozefina
Tel.: 06/30-523-1179

 

Hotline/terméktámogatás

MarótiJozefina

Tel.: 06/30-523-1179

 

Nyitvatartás

Hétfőtől péntekig 8:30-17:00

Szombaton és Vasárnap zárva

Cím, elérhetőség

Maróti Kft.

1205 Budapest XX.

Nagykőrösi út 91.

Autodata belépés